İşçinin Sık Sık Hastalanması ve Rapor Alması

https://mihci.av.tr/iscinin-sik-sik-hastalanmasi-rapor-almasi/ İşçinin Sık Sık Hastalanması ve Rapor Alması İşçinin sık sık hastalanması ve rapor alması fesih sebebi midir? Bu durumda fesih yapılırsa işçi ve işveren hangi haklarını kullanabilir? Avukatımız yazdı. İşçinin sık sık hastalanması ve rapor alması, işçinin sağlık sorunları sebebiyle iş akışını olumsuz etkileyecek düzeyde işe devam etmemesidir. İşçinin sık sık hastalanması ve rapor alması durumlarda gerek işçinin çalışma performansında yetersizlik ortaya çıkacağından gerekse iş sözleşmesinin gerekleri yerine getirilmediğinden sözleşmenin geçerli nedenle feshi hakkı doğar. Ancak feshin mutlaka... #mihcihukukburosu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Gelmeme (Devamsızlık) Tutanağı Örneği

Maaş Haczi Cevap Dilekçesi Örneği

Kira Sözleşmesi Bitince Kiracı Çıkarılabilir mi?